Geplaatst op
De verhuizing kan hectisch zijn als je het niet goed regelt. Daarom gaan we deze blog een aantal tips geven waarmee je makkelijk kunt verhuizen. Een daarvan is sowieso: een goedkoop busje huren bij Bert Jonk. Dit is echt een expert op dit gebied en je kunt er voor een realistische prijs een busje huren om mee te verhuizen. Check onze tips en lees snel verder!
Een busje huren
Niet geheel verrassend, onze eerste tip is een busje te huren. Veel voordeliger dan een grote verhuiswagen. Zeker in de grote stad waar de bewegingsruimte niet per se heel groot is. Voor een verhuiswagen moet je soms een hele straat afzetten en dat hoeft voor een busje natuurlijk niet. Je zou ook twee busjes kunnen huren. Het hele idee is dat je snel kunt inladen en naar je nieuwe woning kunt rijden. Je hoeft ook niet een speciaal rijbewijs te hebben, of een chauffeur te regelen, dus dat is ontzettend voordelig, want iedereen kan rijden. In een busje zitten ook vaak bevestigingsmiddelen waarmee je huisraad vast kunt maken aan de zijkant van de wagen. Zo kunnen de dingen niet verschuiven als je aan het rijden bent.
Schutting
Tijdens een verhuizing naar een nieuwe woning kan het zo zijn, dat je ook een schutting moet aanschaffen. Je kunt het bedrijf dat de schutting levert de schuttingdelen laten leveren, maar daar brengen ze kosten voor in rekening. Met een busje is het mogelijk om zelf de houten delen te vervoeren. Dat kan behoorlijk in de kosten schelen. Op deze manier kun je snel beginnen om naast het subliem inrichten van je nieuwe huis, ook je tuin helemaal up-to-date te maken! Tuinhout is een van de mooiste dingen om je tuin mee in te richten, want het ziet er sfeervol en basic uit. Laat je inspireren door een tuinexpert en blijf onze blogs lezen!
Maak een plan
Bestrijd de chaos en maak een plan. Op deze manier zul je zien dat er veel mogelijk is om je verhuizing gestroomlijnd te laten verlopen. Een plan met een codering maakt het voor iedereen duidelijk waar alles moet komen. Schrijf het gewoon op de dozen, maak een lijst waar alle dingen opstaan, zodat iedereen weet waar het heen moet. Dozen kunnen nooit kwijtraken en zullen altijd in de juiste kamer staan. Dat scheelt veel zoekwerk en frustratie in de eerste dagen in je nieuwe woning. Het is ook belangrijk om een doos in te pakken met spullen die je de eerste nacht en ochtend nodig hebt. Dat scheelt ook behoorlijk wat zoekwerk.